Розвиток малого бізнесу – як навчити себе економити ?

Розвиток малого бізнесу - FinStream

Незалежно від того, у якій галузі ви працюєте, будь то малий бізнес або компанії середньої ланки, більшість з них у якийсь момент стикаються з фінансовими проблемами. Це може стати кризою для вашої компанії та створювати затримки в роботі над повсякденними завданнями.

На щастя, існує декілька способів економії коштів як для короткострокових, так і для довгострокових цілей. Дотримуючись цих порад, ви заощадите свої особисті кошти для нових проектів, надзвичайних ситуацій або бонусів для компанії.

Ось наш список простих порад для малого бізнесу, які можна брати до уваги для того, щоб навчиться економити гроші.

Оренда офісу або коворкінг?

Коворкінг – це можливість платити тільки за ті офісні приміщення, які вам потрібні в будь-який момент часу, як приклад, вам потрібно провести зустріч або ж зібрати команду.

Вартість оренди офісу надзвичайно висока, особливо якщо ви не використовуєте повною мірою його простір. Якщо у вас є невелика команда фрілансерів з гнучким графіком, то це хороший спосіб мінімального вкладення коштів. Вам не доведеться оплачувати повний робочий день, а тільки платити за виконану роботу.

 

Робота для фрілансерів

Малий бізнес, якщо він створюється з нуля, не завжди володіє бюджетом для найму штатного персоналу, тому багато хто звертається за допомогою до фрілансерів. Фрілансерів набагато вигідніше найняти, ніж звичайний персонал і оплачувати обіди та витрати на транспорт. Крім того, ви платите тільки за виконану роботу.

 

Digital-маркетинг

Digital-маркетинг надзвичайно важливий, оскільки він є ключовим способом реклами ваших продуктів і того, як бренд виглядає для клієнтів. Однак маркетинг для вашого підприємства може бути досить дорогим.

Аутсорсинг вашого маркетингу набагато ефективніше, ніж організація власної цифрової маркетингової команди.

Хоча маркетинг і дорогий, є кілька способів зробити його набагато дешевшим. Просування в соціальних мережах – один з найбільш мінімально витратних способів просування малого бізнесу. Ви можете побудувати свій бренд в соціальних мережах і підвищити рівень обізнаності, оскільки цей варіант абсолютно не вимагає великих капіталовкладень.

Такі соціальні мережі як Facebook, YouTube, LinkedIn і Instagram відмінно підходять для просування вашого бренду! Все, що вам потрібно зробити, це знайти час для регулярного опублікування новин і ваших робіт, а так само взаємодії з користувачами. Ви навіть можете попросити співробітників ділитися повідомленнями, щоб переконатися, що їхні друзі та родина бачать те, що ви пропонуєте.

Купівля вживаної техніки

Багато підприємств без необхідності модернізують своє офісне обладнання, а це значить, що є багато вживаного обладнання, яке розпродається на різних майданчиках. Дешевше купити стару офісну техніку, замість того щоб платити великі суми за щось абсолютно нове.

 

Дотримуйтеся строгого бюджету

У багатьох бізнес-моделях малих підприємств не завжди легко дотримуватися закладеного бюджету, особливо, коли різні відділи витрачають гроші на різні речі. Фактично, кожен відділ, ймовірно, буде стверджувати, що їх витрати настільки ж важливі, як і всі інші.

Однак це може привести до розтрати бюджету і плутанини щодо того, куди йдуть гроші. Замість цього намагайтеся дотримуватися суворого бюджету. Розгляньте, де найкраще витратити гроші, і переконайтеся, що всі співробітники дотримуються цього правила.

Хоча це може означати скорочення фінансування тут і там, це може допомогти вам заощадити гроші в довгостроковій перспективі. У міру зростання бізнесу з часом ви можете думати про відновлення витрат, якщо вони необхідні.

 

Купівля універсальних товарів

У більшості малих підприємств є товари, наприклад, кава, продукти для гігієни та канцелярське приладдя. Однак, не має сенсу витрачати цілий статок на товарні бренди тільки тому, що ви вважаєте, що вони найкращі. Замість цього дотримуйтеся універсальних і дешевших товарів. Це допоможе вам заощадити гроші, купуючи тільки доцільні приналежності.

 

Дозволити співробітникам працювати менше

Будь то студент, який хотів би сходити в університет у другій половині дня, подумайте про те, щоб дозволити співробітникам працювати менше, якщо вони захочуть, але з однією умовою: робота повинна бути виконана – оплата тільки по її завершенню. Таким чином, ви скоротите кількість витрачених грошей щомісяця. Якщо ж люди не хочуть або не можуть працювати в офісі, то навіщо вам платити за їх відсутність. Сміливо відправляйте на їх на віддалену роботу і платіть тільки за виконану роботу.

 

Знижки для малого бізнесу

Зараз існує величезна кількість програм і знижок для невеликих підприємств. Це може бути компанія постачання канцелярських товарів, яка може надати знижки в обмін на співпрацю. Ви можете бути здивовані кількістю закладів і компаній, які готові запропонувати знижку на більш тривалі контракти з клієнтами.

Як ви можете бачити, існує кілька способів допомогти малому бізнесу економити власні кошти. Не завжди слід обмежувати фінансування, досить переглянути свої витрати.

Висновок

У складних кризових умовах карантину підприємці як ніхто інші розуміють проблеми один одного і необхідність підтримки та солідарності. Багато представників малого і середнього бізнесу вже знайшли собі надійних партнерів-інвесторів, які допомагають витримати сьогоднішні фінансові навантаження. Таких можете знайти й ви, залучити фінансування на поточні потреби: розширення, модернізацію, поповнення оборотних коштів, скорочення касових розривів і ін.

Все це отримають партнери інвестиційної компанії FinStream.

З питань кредитування👉+380 96 791 32 35

Заповнити анкету на консультацію